Ackaert Hilde

Wat moet je nog trainen?

Ik vond het in het begin zeer moeilijk om met de wiki te werken. Het duurde even voor ik door had hoe ik er mee moest werken. Ik vroeg vaak hulp aan een medestudent. Uiteindelijk ben ik vlot kunnen beginnen werken met de noodzakelijke onderdelen van de wiki: zoals een pagina maken, Excel oefeningen invoegen, titels maken, een tekst verwerken,… Maar met de diepere werking van de wiki zoals een achtergrond veranderen of een Powerpoint op een pagina zetten, ben ik nog niet vertrouwd. Ik zal me dus nog meer moeten trainen op deze onderdelen.

Wat heb je geleerd en wat zal je bijblijven
Ik heb geleerd om samen te werken met de anderen via de wiki. Via het forum was iedereen bereikbaar en konden er zo taken worden verdeeld. Op het forum konden er ook vragen gesteld worden over de wiki die iedereen kon beantwoorden en zo elkaar helpen. Het forum was een zeer handig middel om te communiceren en ideeën uit te wisselen.
Ik heb ook geleerd hoe een wiki in elkaar zit. Ik had voor de opdracht totaal geen idee wat een wiki was en hoe het werkte.

Wat heb je tekort?
Ik heb alles gedaan wat ik moest gedaan hebben, volgens mij heb ik niets tekort. Ik heb mijn werk laten nalezen door mijn moeder omdat ik dyslexie heb, dus volgens mij mogen er geen spellingsfouten meer in staan.

Heb je voldoende info gevonden? Waar heb je niet gezocht en waar kan je nog zoeken?
Ik heb veel info gevonden over niet- zichtbare functiebeperkingen. Ik heb gemerkt dat er heel wat info over ons onderwerp bestaat. Ik heb geprobeerd niet alleen het internet te gebruiken om informatie te zoeken maar ook boeken en krantenartikels.