De Geyter Sigrid

Vorig jaar in mijn laatste jaar secundair onderwijs moest ik ook een site tot stand brengen voor het vak ICT. Het verschil daarbij is dat er gewoon informatie moest gepost worden en er geen bronvermelding of linken naar andere sites moesten staan. Ik wist wel al hoe ik internetbronnen, bronnen van boeken, bronnen van tijdschriften,… correct moest vermelden, omdat ik vorig jaar een eindwerk moest maken. Maar met deze opdracht heb ik toch wel een aantal nieuwe dingen bijgeleerd, waaronder url links maken. Ik vind dit echt een handig iets, op die manier krijg je nooit de gehele url link van een site te zien, maar gewoon een woord die ermee te maken heeft. Op deze manier is alles veel overzichtelijker en professioneler. Vooral Evelien en Ronald hebben zich bezighouden met de opmaak van de site, ik heb er enkel informatie op gepost en ervoor gezorgt dat mijn individuele opdrachten gemaakt waren. Ik heb deze opdracht enkele keren vervloekt, maar ik ben toch blij met de dingen die ik heb bijgeleerd.