Declerck Barber Besdoc

a. Wat moet je nog trainen?

Hoewel ik al veel heb geleerd, ben ik nog geen expert in het maken van websites. Ik weet hoe alles ongeveer werkt, maar ik weet ook dat alles nog veel beter kan. Zo moet ik nog oefenen om bijvoorbeeld filmpjes, foto's… en dergelijke op de wiki te zetten.
Een ander punt dat ik nog kan verbeteren is het gebruik maken van het forum. Ik maak wel gebruik van het Forum/discussies, maar toch nog te weinig. In de toekomst zal ik dus nog meer moeten proberen te communiceren via dit orgaan.

b. Wat heb je geleerd en wat zal je bijblijven?

Ik heb ontzettend veel geleerd de laatste tijd. Zelf ben ik niet zo goed met computers, laat staan om zelf een webpagina te maken. Voor het project wist ik zelfs niet eens wat een wiki was. Naar mijn mening was het dan ook een heel moeilijke taak, een website maken. Ik was daarom heel blij dat we de wiki in groep moesten maken. Ik heb mijn steentje bijgedragen, maar alleen had ik het nooit gekund. Gelukkig kon ik rekenen op de hulp van mijn SOVA-groep en de ICT-leerkrachten.
Gedurende de hele tijd heb ik dus heel veel bijgeleerd.

c. Wat heb je tekort?

Wat ik nog tekort heb, weet ik niet. Ik heb alles gedaan wat ik kon, de opdrachten heb ik zo goed mogelijk uitgevoerd. Ook zijn alle opdrachten gemaakt, ik kan niet meteen bedenken wat er nog een toegevoegde waarde zou geven aan de wiki.

d. Heb je voldoende info gevonden? Waar heb je niet gezocht en waar kan je nog zoeken…

Alle taken hebben we eerlijk verdeeld. Ik denk dus wel dat we samen voldoende informatie hebben gevonden. We hebben in de bibliotheek gezocht, op internet…
In alle boeken of op alle sites zoeken, is natuurlijk onbegonnen werk.