Tekst Op Wiki (Algemeen)

Het eerste is de beschrijving van mezelf:

“Hallo ik ben Julie,Ik ben in Oostende geboren op 18 maart 1989. Ik woon nu al 19 jaar in Bredene.
Vorig jaar ben ik gestart met de opleiding Rechten en dit jaar volg ik dus de opleiding Toegepaste Psychologie aan de Katho (ipsoc) te kortrijk. Ik ben een levensgenieter en een redelijk creatief persoon die wel nood heeft aan sociaal contact, vandaar ook de keuze voor deze richting.”

Daarna hebben we ons project begrensd, vooral om het ons wat gemakkelijker te maken en ook omdat we ons project vooral willen uitwerken binnen ipsoc. Via Natalie Van Uyttenhove hebben we de mogelijke niet-zichtbare functiebeperkingen kunnen inperken. Eerst en vooral wilden we toch een globaal beeld geven van alle meest voorkomende niet-zichtbare functiebeperkingen. Ik had deze pagina aangemaakt en daarna hebben we de rollen verdeeld zodat iedereen wat opzocht over de verschillende soorten functiebeperkingen.

“Om de opstarting van het project iets te vergemakkelijken gaan we het onderzoek wat inperken.
Het gaat ons vooral over de studenten met een niet-zichtbare functiebeperking binnen het departement IPSOC.”

Ik heb vooral de tekst rond psychische problemen op mij genomen behalve dementie en rouw.